بازگشت

ثبت سفارش

ثبت سفارش ثبت سفارش
می‌توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
اگر ساکن گیلان هستید برای پرداخت هزینه‌ی سفارش در محل، در صفحه‌ی تسویه‌حساب و روش‌های ارسال محصول، گزینه‌ی پرداخت در محل را انتخاب کرده تا هزینه‌ی محصول یا محصولات، و هزینه‌ی ارسال را زمان تحویل محصول به مامور پستی پرداخت کنید.
چطور می‌توانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟
پیش از تکمیل سفاش شما می‌توانید در صفحه‌ی تسویه‌حساب، آدرس و شیوه‌ی ارسال سفارش را به‌دلخواه تعیین کنید.
می‌توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟
توجه داشته باشید اطلاعات مندرج در فاکتور براساس اطلاعات حساب کاربری‌تان و اطلاعاتی که در صفحه‌ی تسویه‌حساب پر کرده‌اید، به‌صورت خودکار ایجاد می‌شود. اگر اطلاعاتی که پیش‌تر در حساب کاربری و صفحه‌ی تسویه‌حساب پر کرده‌اید، ایراد دارد می‌توانید با تماس با واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی رودلشکده، اطلاعات سفارش را تغییر دهید. با اینکار اطلاعات فاکتور نیز به‌صورت خودکار تغییر می‌کند.
چطور می‌توانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
پس از ورود به حساب کاربری و انتخاب گزینه‌ی سفارش‌های من، در لیست سفارش‌ها، سفارش موردنظر را یافته و روی گزینه‌ی مشاهده‌ی فاکتور کلیک کرده و فاکتور را مشاهده یا چاپ کنید.
چطور می‌توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
پس از ورود به حساب کاربری رو گزینه‌ی سفارش‌ها من کلیک کرده و لیست تمام سفارش‌های قبلی‌تان را مشاهده کنید.
چطور می‌توانم سفارشم را حضوری دریافت کنم؟
در صورتیکه قصد دارید سفارش خود را حضوری دریافت کنید، می‌توانید در صفحه‌ی تسویه حساب گزینه‌ی «دریافت حضوری» را انتخاب کرده و با مراجعه به آدرس فروشگاه مرکزی سفارش خود را به‌صورت حضوری دریافت کنید.
چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
پس از تکیل سفارش و دریافت کد ۴ رقمی، به‌محض تحویل سفارش به سرویس پستی انتخابی در صفحه‌ی تسویه حساب، کد پیگیری پستی سفارش برای شما ارسال می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق صفحه‌ی پیگیری سفارش و یا صفحه‌ی سفارش‌های من در حساب کاربری، از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟
در هر مرحله از فرآیند ثبت سفارش شما می‌توانید با حذف کالا یا کالاها از سبد خرید سفارش‌تان را به‌صورت خودکار حذف کنید. در صورتیکه پس از پرداخت موفق و بازگشت به وب‌سایت و صدور کد ۴ رقمی تصمیم به لغو سفارش گرفتید، می‌بایست در ساعات اداری با واحد پشتیبانی فروشگاه رودلشکده تماس بگیرید.
شماره‌ی سفارش چیست و چرا به آن نیاز داریم؟
شماره‌ی سفارش یک کد ۴ رقمی است که به سفارش‌هایی که با موفقیت ثبت و پرداخت شده‌اند اختصاصی می‌یابد. شما با این کد ۴ رقمی می‌توانید سفارش‌تان را از طریق وب‌سایت یا واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی رودلشکده، پیگیری نمائید.
روش پرداخت کالاهای سنگین چگونه است؟
کالاهای سنگین امکان پرداخت در محل ندارند و تسویه‌ی اینترنتی این سفارش‌ها پیش از ارسال الزامی است!