بازگشت
ثبت سفارش
ثبت سفارش
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله! شما میتوانید برای ثبت سفارش بهصورت تلفنی با خط ویژهی رودلشکده ۵۱۳۳–۴۲۷۲—۰۱۳ در ساعات کاری تماس بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
بسته به شیوهی ارسال محصول، وزن کالا و شهری که در قسمت آدرس صفحهی تسویه حساب انتخاب میکنید، بازهی زمانی ارسال تا تحویل محصول بهصورت خودکار برای شما نمایش داده خواهد شد.
سفارشم را بهصورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
ممکن است بهدلیل اختلال در درگاه بانکی، فرآیند انتقال وجه به بانک بهصورت ناقص انجام شده باشد.،در اینصورت وجه بهصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بهحساب شما برمیگردد. در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفتانگیز قرار میگیرند؟
زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفتانگیز مشخص نیست. اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه ایمیلی یا پیامک، از آن باخبر شوید.
چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟
کالای خریداری شده برای فردی که در صفحهی تسویه حساب معرفی شده و به آدرس این فرد ارسال میشود. این فرد در زمان مقرر میبایست با در دست داشتن کارت شناسایی کالا را از مامور پست دریافت کند.
آیا تعداد خرید از یک کالا در رودلشکده محدودیتی دارد؟
خیر! البته شما تنها میتوانید به تعداد کالای موجودی که هنگام ثبت سفارش در انبار فروشگاه اینترنتی رودلشکده وجود دارد و در صفحهی محصول نمایش داده میشود، خرید کنید. اگر بیش از مقدار موجود در انبار بخواهید سفارشی ثبت کنید، خطای عدم موجودی دریافت خواهید کرد.
میتوانم بهجای خودم، شخص دیگری را برای تحویل سفارش معرفی کنم؟
بله! هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد تا به مامور ارائه کند.
چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم؟
شمارهی کارت (شمارهی ۱۶ رقمی روی عابر بانک)
رمز دوم پویا (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CVV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء
لیست خرید بعدی چیست و چه کاربردی دارد؟
شما میتوانید محصولاتی که به سبد خرید خود اضافه کردهاید و موقتا قصد خرید آنها را ندارید، در لیست خرید بعدی خود قرار داده و هر زمان مایل بودید آنها را مجددا به سبد خرید اضافه کرده و خرید آنها را تکمیل کنید.
چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم؟
وارد حساب کاربریتان شده و گزینهی سفارشهای من را انتخاب کنید.
پس از مشاهدهی لیست سفارشهای خود، گزینهی جزئیات را در سفارش مدنظرتان انتخاب کنید.
شما میتوانید پس از خرید هر محصول، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در فروشگاه رودلشکده بنویسید.