بازگشت
ارسال سفارش
ارسال سفارش
هزینهی ارسال باربری چقدر است؟
هزینهی ارسال محصولات حجیم و بالای ۱۰۰ کیلوگرم که توسط باربری برای شما ارسال میشوند، با توجه به وزن، ابعاد و آدرس مقصد بهصورت خودکار در صفحهی محصول برای شما نمایش داده میشود.
چه کالاهایی از طریق باربری ارسال میشوند؟
عموما سفارشهای بالای ۱۰۰ کیلوگرم که توسط شرکت ملی پست ایران و شرکتهای حملونقل خصوصی سریع امکان ارسال آنها وجود ندارد، از طریق باربری برای شما ارسال میشود.
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
پس از ثبت نهایی سفارش و دریافت کد ۴ رقمی، بسته به نوع ارسال محصول که در صفحهی تسویهحساب تعیین میکنید، سفارش طی زمان مقرر به آدرسی که تعیین کردهاید، خواهد رسید.
در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاعرسانی صورت میگیرد؟
در صورت بروز اختلال در آمادهسازی سفارش، موجودی محصول، فرآیند انتقال محصول توسط سیستم پستی و ... این امر از طریق پیامک یا پشتیبانی فروشگاه اینترنتی رودلشکده به اطلاعتان خواهد رسید
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟
پیش از تکمیل سفاش شما میتوانید در صفحهی تسویهحساب، آدرس و شیوهی ارسال سفارش را بهدلخواه تعیین کنید. پس از تکمیل سفارش و ارسال کد ۴ رقمی میبایست با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی رودلشکده تماس بگیرید.
انواع روشهای ارسال کالا چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟
در فروشگاه اینترنتی رودلشکده، متناسب با وزن و حجم کالا، و همچنین شهر و آدرس پستی شما روشهای ارسال محصول مانند: پیک، پست عادی، پست پیشتاز، تیپاکس، اکسپرس، باربری و دریافت حضوری وجود دارد. این روشها بهصورت خودکار و متناسب با سفارش و آدرس گیرنده در صفحهی تسویهحساب به کاربران نمایش داده میشود.
چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟
شما میتوانید از طریق صفحهی پیگیری سفارش یا کدی که برای شما پیامک و ایمیل میشود، روند ارسال سفارش توسط شرکتی پستی را رصد کنید. زمان تحویل سفارش، با در دست داشتن مدرک شناسایی میتوانید سفارشتان را از مامور پست، تحویل بگیرید.