بازگشت
بازگرداندن کالا
بازگرداندن کالا
اگر کالایی که خریدم در حملونقل آسیب ببیند، چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همهی مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامهی مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل، بهعهدهی شرکت حملونقل است و فروشگاه اینترنتی رودلشکده تنها در صورت تائید شرکت حملکنندهی سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم، میتوانم آن را برگردانم؟
بله! پس از دریافت سفارش اگر بنا به هر دلیلی از خریدتان منصرف شدید، میتوانید از طریق فرم تماس در صفحهی تماس با ما و یا هماهنگی با واحد خدمات پس از فروشِ فروشگاه اینترنتی رودلشکده، کالای خود را ظرف ۳ روز کاری، بازگردانید کنید.
در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم؟
بله! البته شما میبایست زمان ثبت سفارش، با مطالعهی دقیق توضیحات محصول سفارشتان را ثبت کنید. ثبت سفارش، تکمیل آن و دریافت کد ۴ رقمی سفارش بهمنزلهی بررسی دقیق توضیحات محصول و پذیرش تمام شرایط خرید از جانب شماست.
در شهرهای مختلف چطور میتوانم کالای خود را مرجوع کنم؟
در گیلان میتوانید کالا را از طریق پیک، پست یا مراجعهی حضوری به فروشگاه مرکزی رودلشکده، کالای مرجوعی خود را به ما تحویل دهید.
در شهرهای غیر از استان گیلان میتوانید از طریق تیپاکس، پست پیشتاز و سایر سرویسهای پستی کالا را به رودلشکده مرجوع کنید.
روش صحیح بستهبندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟
کالا میبایست در جعبهی اصلی خود به فروشگاه اینترنتی رودلشکده بازگردانده شود.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبهی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن فاکتور آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
لازم است جعبهی اصلی محصولات تا پایان ۳ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
لازم است تمامی اقلام همراه محصول را در بستهبندی و شرایط اولیه قرار داده و ارسال نمایید.
در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش از طریق صفحه تماس با ما یا تماس تلفنی با واحد خدمات از فروش فروشگاه اینترنتی رودلشکده اطلاع داده شود.
اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است، میتوانم آن را تحویل نگیرم؟
بله! در صورتی که آسیب در لحظهی تحویل قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید.
اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد، میتوانم آن را برگردانم؟
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، باید کالا در شرایط اولیه باشد و از آن استفاده نشده باشد. در این حالت بهتر است کالا مستقیما به مامور پستی برگردانده شود!
ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند (شکستگی، خط و خش) شامل گارانتی ۳ روزهی بازگرداندن کالا نمیشود.
تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شدهی خود را مرجوع کنم؟
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۳ روز پس از دریافت کالا، از طریق یکی از روشهای ذکر شده (فرم تماس صفحهی تماس با ما یا تماس با واحد خدمات پس از فروش) به فروشگاه اینترنتی رودلشکده اطلاع داده شود.
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی رودلشکده ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند.
علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد میشود.
پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد توسط رودلشکده، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت.