تمام تلاش ما در فروشگاه اینترنتی رودلشکده این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد. با این وجود ممکن است پس از خرید و تحویل سفارش، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. فروشگاه اینترنتی رودلشکده این امکان را برای شما در نظر گرفته است که با آسودگی خاطر، ظرف مدت ۳ روز بعد از دریافت کالا، برای مرجوع کردن آن اقدام کنید. برای مرجوع کردن کالا باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی رودلشکده تماس گرفته و علت مرجوعی کالا را ذکر کنید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی رودلشکده اکیدا خودداری کنید.
- همهی کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه، همراه جعبهی محصول و الصاق فاکتور خریدی که در صفحهی سفارشهای من برای شما صادر میشود، مرجوع شود.
- کالا یا کالاهای سفارش میبایست دقیقا مانند زمانی که آن را تحویل گرفتهاید باشد. از برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، اکیدا خودداری کنید.در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.
- در صورتیکه ساکن محدوده رشت تا چالوس (رشت، شرق گیلان و غرب مازندران) هستید میتوانید کالا را توسط پیک یا حضوری به آدرس فروشگاه مرکزی رودلشکده ارسال کنید.
- در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز، تیپاکس یا باربری و بهصورت پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها شرکتهای پستی خدمات پس کرایه ارائه نمیکنند، تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی رودلشکده برسد، هزینههای ارسال به عهده رودلشکده خواهد بود.
- مبلغ سفارش پس از تشکیل کمیسیون خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی رودلشکده و هماهنگیهای لازم با شما، در سریعترین زمان ممکن به شما عودت داده خواهد شد.
- برای رسیدگی به درخواست مرجوعی، حتما شمارهی سفارش و فاکتور سفارش (که در برگهی سفارشهای من در حساب کاربریتان صادر میشود) الزامی است.