بازگشت

در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟

در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟

تمام تلاش ما در فروشگاه اینترنتی رودلشکده این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد. با این وجود ممکن است پس از خرید و تحویل سفارش، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. فروشگاه اینترنتی رودلشکده این امکان را برای شما در نظر گرفته است که با آسودگی خاطر، ظرف مدت ۳ روز بعد از دریافت کالا، برای مرجوع کردن آن اقدام کنید. برای مرجوع کردن کالا باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی رودلشکده تماس گرفته و علت مرجوعی کالا را ذکر کنید.
  2. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی رودلشکده اکیدا خودداری کنید.
  3. همه‌ی کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه، همراه جعبه‌ی محصول و الصاق فاکتور خریدی که در صفحه‌ی سفارش‌های من برای شما صادر می‌شود، مرجوع شود.
  4. کالا یا کالاهای سفارش می‌بایست دقیقا مانند زمانی که آن را تحویل گرفته‌اید باشد. از برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن،  اکیدا خودداری کنید.در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  5. در صورتیکه ساکن محدوده رشت تا چالوس (رشت، شرق گیلان و غرب مازندران) هستید می‌توانید کالا را توسط پیک یا حضوری به آدرس فروشگاه مرکزی رودلشکده ارسال کنید.
  6. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز، تیپاکس یا باربری و به‌صورت پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها شرکت‌های پستی خدمات پس کرایه ارائه نمی‌کنند، تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
  7. اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی رودلشکده برسد، هزینه‌های ارسال به عهده رودلشکده خواهد بود.
  8. مبلغ سفارش پس از تشکیل کمیسیون خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی رودلشکده و هماهنگی‌های لازم با شما، در سریع‌ترین زمان ممکن به شما عودت داده خواهد شد.
  9. برای رسیدگی به درخواست مرجوعی، حتما شماره‌ی سفارش و فاکتور سفارش (که در برگه‌ی سفارش‌های من در حساب کاربری‌تان صادر می‌شود) الزامی است.